نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
گزینه ای بنفش

گزینه ای بنفش

مدیر برنامه های صلاح بازیکن قرضی باشگاه فیورنتینا امروز گفت: "تا انتهای این هفته وضعیت صلاح مشخص خواهد شد و او پاسخ خواهد داد. من امیدوارم او در فلورانس بماند. به نظر من او 80% در فیورنتینا خواهد ماند.

یوونتوس یکی از تیم هایی است که برای جذب صلاح ابراز علاقه کرده و مدیران یووه می خواهند خیلی زود او را به خط حمله ی اتشین خود اضافه کنند.

در همین رابطه وینچنزو گوئرینی مدیر باشگاه فیورنتینا گفت: "من به هواداران اعلام می کنم که باشگاه یک پیشنهاد "دیوانه کننده" را به صلاح ارائه داده است. اگر هر بازیکنی، نه فقط صلاح، یک چنین پیشنهادی را رد کند، سپس بهتر این است که هرگز در فیورنتینا نماند. با این حال من فکر می کنم که صلاح با پیشنهاد ما موافقت خواهد کرد. او یک فصل بسیار خوب را با ما سپری کرد و طبیعی است که پیشنهاد های زیادی از همه جا برای او برسد. او می خواهد دستمزد بیشتری داشته باشد و باشگاه فیورنتینا نیز یک پیشنهاد واقعا عالی و مهم را به او ارائه داده است."

از طرفی تیم فیورنتینا نیز برای حفظ او تلاش زیادی را انجام داده ولی یوونتوس یکی از گزینه هایی است که حاضر است مبلغ خوبی را برای خرید وی هزینه کند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: